Levering

Normalt har du varene på postkontoret 2-3 dager fra vi har mottatt din bestilling. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes, men følg med på vårt sendingsnummer. Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert for fraktkostnadene.

Pakke i postkasse og postens vilkår:
Det er ikke forsikring på pakker av den typen. De går som brevpost, og regnes egentlig ikke som en pakkesending, ergo vil de bli behandlet deretter. Mer
informasjon om dette finner du her punkt 17. Vi vil sørge for at du vil få tilsendt varen etter den kvaliteten du velger av Funko Pop. Om noen produkter ikke svarer til forventningene før sending fra oss ut ifra valg av kvalitet. Tar vi kontakt for å avklare dette. Varen i seg selv skal alltid være etter beste kvalitet. Ut ifra dette, anbefaler på det sterkest for samlere som er opptatt av at produkt innpakningen er av høy kvalitet, å velge pakke til hentested. Pakke i postkassen tilpasser vi den type levering. Det innbærer at din postkasse må samsvare med produktets størrelse. Vi vil etter type produkt, forsøke å beskytte det så best som mulig ut ifra normal postkasse størrelse. Bakgrunnen for at vi tilpasser pakken postkassen er gebyrer posten gir oss for den type sending, om den ikke passer postkassen din, og blir omdirigert til hentested fører til store tap for oss som forhandler. Sendinger som blir styrt til pakkeboks har også en omkostning for oss som forhandler. Det er flere forhandlere som går bort fra pakke i postkassen, på bakgrunn av utfordrende og kostbare vilkår. Vi ønsker å opprettholde dette, så lenge våre kunder er bevist på hva det innebærer. Vi mener posten burde være klarere ovenfor kunder. Norgespakke har vi ikke som foretak mulighet til å bruke.

Advarsel: Vi har fått tilbakemeldinger fra kunder som ønsker å gjøre andre besvist på at det er en utvikling av personer med ikke gode hensikter, som følger etter postbiler. For så å stjele pakker som er nylig levert i postkassen eller henges opp. Dette bør man være bevist på, og har i lengere  tid vært en utfordring i andre land.

Pakke til hentested eller levere på døren:

Alle produkter under denne leveranse typen vil beskyttes så best som mulig etter type produkt. Funko produkter vil være beskyttet med bobleplast som standard, Produkter vil ha rom for støt i mellom produkt og eskens størrelse. Alt for geeksa! som vi har som slagord. Du skal oppleve en ypperste kvalitetslevering med denne type sending, og om det er skade underveis til deg som kunder, gjør vi alltid vårt ypperste for å sørge for at du blir fornøyd. Returnering og tilbakebetaling, avslag. Ta kontakt! :D 

Sendinger før høytider:

Vi gjør alltid vårt ypperste for å innlevere pakken så fort som mulig til Posten. Vi har opplevd Posten som mer fleksibel enn de fremstiller seg selv som. Blant annet, henter de pakker på morgenen hos postkonteret ved behov. Noe som man skal annerkjenne dem for. Dette betyr igjen at din bestilling vil komme fortere fram enn forventet. Ut ifra våre analyser siste året, har alle sendinger kommet frem før Jul, til og med de som ble sendt på torsdag, siste uken. Dette er ingen garanti, men vi vil gjøre det vi kan, for å få pakkene fram til høytider.

Les mer om oss på Trustpilot (Vi kan ikke endre tilbakemeldinger der) Trustpilot

kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 236,- .